Original title:
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
Translated title:
Using of Marketing Tools in Chosen Retail Subject
Authors:
BUCHTOVÁ, Tamara Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Byl zanalyzován stav využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu a bylo zpracováno doporučení na zlepšení současného stavu marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. Byl proveden kvantitativní výzkum formou písemného dotazování a kvalitativní výzkum formou případové studie. V případové studii byla prozkoumána situace vybraného maloobchodníka.The state of using of marketing tools was analysed in a picked retail subject and an improving of the present state of marketing tools in the chosen retail subject was suggested. The quantitative research have been done in the form of quetionnaire and qualitative in the form of detailed study. The situation of exquisite retail dealer was investigated in the form of detailed study.
Keywords:
customer; marketing; qualitative research; quantitative research; retail; small and middle business; kvalitativní výzkum; kvantitativní výzkum; maloobchod; malé a střední podniky; marketing Citation: BUCHTOVÁ, Tamara. Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/8854