Název:
Vztah základních uměleckých škol a veřejnosti v regionu Nymburk
Překlad názvu:
Relationship of basic schools of arts and public in region of Nymburk
Autoři:
Vodičková, Daniela ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Závěrečná bakalářská práce se zabývá zmapováním vztahů základních uměleckých škol s veřejností v nymburském regionu, hledáním nástrojů a prostředků, které školy používají v největším zastoupení při své propagaci a komunikaci s veřejností. Teoretická část se zabývá tématem komunikace školy s veřejností, strategickým plánováním, konkrétními prostředky PR, cílovou skupinou PR pro školy. Výzkumná část práce je zaměřena na tři základní umělecké školy působící v nymburském regionu: ZUŠ Lysá nad Labem, ZUŠ Nymburk, ZUŠ Poděbrady a hledá odpovědi na otázky, jaké nástroje a prostředky pro propagaci a zajištění kvalitních vztahů s veřejností školy nejvíce používají a kde mají školy rezervy. Součástí práce jsou tabulky a grafy demonstrující výsledky provedeného výzkumného šetření.The final version of bachelor's thesis is about mapping relationship between art schools and public in region of Nymburk. It is also focused on finding tools and resources , which art schools use in its propagation and in communication with the public. Theoretical part deals with communication with public topic, strategic planning, specific resources PR and target group PR for schools. Research part of the thesis is focused on three art schools that operate in the region of Nymburk: ZUŠ Lysá nad Labem, ZUŠ Nymburk and ZUŠ Poděbrady. This part is looking for following answers: what tools and resources for propagation and ensuring quality relaitonships do the schools use and what reserves schools actually have. The thesis also contains tables and graphs that show results of the research part.
Klíčová slova:
komunikace; konkurence; marketing; marketingový mix; nástroje; propagace; prostředky; public relations; základní umělecká škola; communication; competition; marketing; marketing mix; promotion; public relations; resourses; the basic school of arts; tools