Original title: Zhodnocení systému řízení reklamní firmy
Translated title: System assessment of publicity agency management
Authors: KOSÍKOVÁ, Veronika
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Abstract: V BP se zabývám problematikou systému řízení v reklamní firmě. Hlavním cílem bylo zhodnocení současného systému řízení a také návrh na možný rozvoj firmy. Dílčím cílem bylo navržení motivačního programu a systému odměňování pro pracovníky této firmy. V BP jsem využila několik metod - SWOT analýza - pro určení slabých a silných stránek této firmy, Porterovu analýzu, analýzu vnějšího prostředí i analýzu odvětví. Na základě provedených analýz byla pro firmu navržena určitá doporučení, které by pro firmu do budoucna měly velký přínos a zajistily by její konkurenceschopnost.
Keywords: franchizing; komunikace; malé a střední podnikání; marketing; motivace; návrh motivačního programu; Porterova analýza; SWOT analýza; zhodnocení systému řízení
Citation: KOSÍKOVÁ, Veronika. Zhodnocení systému řízení reklamní firmy. Tábor, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/8458

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-46024


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share