Original title:
Zhodnocení systému řízení reklamní firmy
Translated title:
System assessment of publicity agency management
Authors:
KOSÍKOVÁ, Veronika Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Abstract:
V BP se zabývám problematikou systému řízení v reklamní firmě. Hlavním cílem bylo zhodnocení současného systému řízení a také návrh na možný rozvoj firmy. Dílčím cílem bylo navržení motivačního programu a systému odměňování pro pracovníky této firmy. V BP jsem využila několik metod - SWOT analýza - pro určení slabých a silných stránek této firmy, Porterovu analýzu, analýzu vnějšího prostředí i analýzu odvětví. Na základě provedených analýz byla pro firmu navržena určitá doporučení, které by pro firmu do budoucna měly velký přínos a zajistily by její konkurenceschopnost.
Keywords:
franchizing; komunikace; malé a střední podnikání; marketing; motivace; návrh motivačního programu; Porterova analýza; SWOT analýza; zhodnocení systému řízení Citation: KOSÍKOVÁ, Veronika. Zhodnocení systému řízení reklamní firmy. Tábor, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/8458