Název: Zhodnocení systému řízení reklamní firmy
Překlad názvu: System assessment of publicity agency management
Autoři: KOSÍKOVÁ, Veronika
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Abstrakt: V BP se zabývám problematikou systému řízení v reklamní firmě. Hlavním cílem bylo zhodnocení současného systému řízení a také návrh na možný rozvoj firmy. Dílčím cílem bylo navržení motivačního programu a systému odměňování pro pracovníky této firmy. V BP jsem využila několik metod - SWOT analýza - pro určení slabých a silných stránek této firmy, Porterovu analýzu, analýzu vnějšího prostředí i analýzu odvětví. Na základě provedených analýz byla pro firmu navržena určitá doporučení, které by pro firmu do budoucna měly velký přínos a zajistily by její konkurenceschopnost.
Klíčová slova: franchizing; komunikace; malé a střední podnikání; marketing; motivace; návrh motivačního programu; Porterova analýza; SWOT analýza; zhodnocení systému řízení
Citace: KOSÍKOVÁ, Veronika. Zhodnocení systému řízení reklamní firmy. Tábor, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8458

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-46024


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet