Název:
Zhodnocení systému řízení reklamní firmy
Překlad názvu:
System assessment of publicity agency management
Autoři:
KOSÍKOVÁ, Veronika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Abstrakt: V BP se zabývám problematikou systému řízení v reklamní firmě. Hlavním cílem bylo zhodnocení současného systému řízení a také návrh na možný rozvoj firmy. Dílčím cílem bylo navržení motivačního programu a systému odměňování pro pracovníky této firmy. V BP jsem využila několik metod - SWOT analýza - pro určení slabých a silných stránek této firmy, Porterovu analýzu, analýzu vnějšího prostředí i analýzu odvětví. Na základě provedených analýz byla pro firmu navržena určitá doporučení, které by pro firmu do budoucna měly velký přínos a zajistily by její konkurenceschopnost.
Klíčová slova:
franchizing; komunikace; malé a střední podnikání; marketing; motivace; návrh motivačního programu; Porterova analýza; SWOT analýza; zhodnocení systému řízení Citace: KOSÍKOVÁ, Veronika. Zhodnocení systému řízení reklamní firmy. Tábor, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8458