Original title: Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu turistického informačního centra v Příbrami
Translated title: Event marketing and its role by the formation of tourism trade products in tourist information centre in Pribram City
Authors: HARTLOVÁ, Jana
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: analysis of tourism trade product in TIC; event marketing; marketing research; tourism trade product; tourist information centre (TIC); analýza produktu cestovního ruchu TIC; marketingový výzkum; produkt cestovního ruchu; turistické informační centrum(TIC); zážitkový marketing
Citation: HARTLOVÁ, Jana. Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu turistického informačního centra v Příbrami. Tábor, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/7908

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-45976


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share