Original title: Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu turistického informačního centra v Plzni
Translated title: Event marketing and its role by the formation of tourism trade products in tourist information centre in Pilsner City
Authors: DENKOVÁ, Lenka
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: event marketing; questionnaire research; tourism trade product; tourist information centre; ZOO and botanical garden; dotazníkové šetření; produkt cestovního ruchu; turistické informační centrum; zoologická a botanická zahrada; zážitkový marketing
Citation: DENKOVÁ, Lenka. Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu turistického informačního centra v Plzni. Tábor, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/7903

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-45973


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share