Original title:
Průzkum produktů turistického informačního centra v Ústí nad Labem v návaznosti na analýzu zážitkového marketingu
Translated title:
Product research of tourist information centre in Ústí nad Labem in accordance with event marketing analysis
Authors:
TERČOVÁ, Veronika Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Průzkum produktů TIC a popis jeho dosavadních činností. Nové návrhy na zlepšení a zeefektivnění chodu TIC.Analysis of products of tourist information centre and description of its activities. New tips for improment.
Keywords:
cooperation; event marketing; information system; package; TIC {--} tourist information centre; tourism product; Ústí nad Labem; balíček služeb; jednotný informační systém; spolupráce; turistické informační centrum; turistický produkt; zážitkový marketing; Ústí nad Labem Citation: TERČOVÁ, Veronika. Průzkum produktů turistického informačního centra v Ústí nad Labem v návaznosti na analýzu zážitkového marketingu. Tábor, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/7889