Název: Propagace a reklama na internetu - vývoj, nové trendy a využití
Překlad názvu: Marketing and promotion on the internet - development, new trends adn exploitation
Autoři: Habartová, Lucie ; Očko, Petr (vedoucí práce) ; Johnova, Radka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Abstrakt: Bakalářská práce seznamuje s aktuálními trendy v on-line reklamě. Rozebírá a popisuje jednotlivé možnosti propagace. Zkoumán je vliv reklamy na uživatele v kontextu informační hodnoty a uspokojení informační potřeby. Práce odhaluje uživateli míru komerce na internetu.

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/28405

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-457591


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-04-24, naposledy upraven 2022-04-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet