Název: Politický marketing hnutí ANO a strany TOP 09 ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017, politický marketing hnutí ANO a koalice strany TOP 09 a hnutí STAN ve volbách do Evropského parlamentu 2019: komparativní studie
Překlad názvu: The political marketing of ANO and TOP 09 in the Elections to the Chamber of Deputies of the Czech Republic in 2017, the political marketing of ANO and the coalition of TOP 09 and STAN to the European Parliament elections in 2019: the comparative study
Autoři: Posejpalová, Pavlína ; Mlejnek, Josef (vedoucí práce) ; Hájek, Lukáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ANO; kampaň; koalice TOP 09 a STAN; politický marketing; TOP 09; volby do Evropského parlamentu 2019; volby do Poslanecké sněmovny České republiky 2017; campaign; elections to the Chamber of Deputies of the Czech Republic 2017; elections to the European Parliament Elections 2019; movement ANO; political marketing; political party TOP 09; the coalition of TOP 09 and STAN

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/171393

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-456050


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-02-27, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet