Název:
Význam marketingu stavebního podniku při účasti na veřejných zakázkách
Překlad názvu:
The importance of marketing a construction company in participating in public procurement
Autoři:
Ustohalová, Markéta ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Tématem diplomové práce je význam marketingu stavebního podniku při účasti na veřejných zakázkách. Diplomová práce analyzuje stavební firmu Imos Brno, a.s. Práce je zaměřena na sledování a popis jednotlivých marketingových komunikačních nástrojů ve vybraném stavebním podniku, následné zhodnocení jejich současného stavu a navržení optimalizace v souvislosti se získáváním veřejných zakázek.
The master’s thesis deals with the importance of marketing a construction company in participating in public procurement. The master’s thesis analyses the construction company Imos Brno, a.s. The work is aimed at following and describing the instruments of marketing communication tools in particular construction company. Then it deals with the assesment of their current state and with a plan of its optimization in the context of public procurement.
Klíčová slova:
analýza marketingu; goodwill; hodnota; Marketing; marketingové nástroje; marketingový rozpočet.; marketingový výzkum; stavební společnost; stavební trh; veřejné zakázky; značka; zákazníci; brand; construction company; construction market; customers; goodwill; Marketing; marketing analysis; marketing budget.; marketing research; marketing tools; public procurement; value
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/203748