Original title: Význam marketingu stavebního podniku při účasti na veřejných zakázkách
Translated title: The importance of marketing a construction company in participating in public procurement
Authors: Ustohalová, Markéta ; Budíková, Michaela (referee) ; Dohnal, Radek (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2022
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: brand; construction company; construction market; customers; goodwill; Marketing; marketing analysis; marketing budget.; marketing research; marketing tools; public procurement; value; analýza marketingu; goodwill; hodnota; Marketing; marketingové nástroje; marketingový rozpočet.; marketingový výzkum; stavební společnost; stavební trh; veřejné zakázky; značka; zákazníci

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/203748

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-455543


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2022-02-13, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share