Original title:
Význam marketingu stavebního podniku při účasti na veřejných zakázkách
Translated title:
The importance of marketing a construction company in participating in public procurement
Authors:
Ustohalová, Markéta ; Budíková, Michaela (referee) ; Dohnal, Radek (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2022
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební Abstract:
[cze][eng]
Tématem diplomové práce je význam marketingu stavebního podniku při účasti na veřejných zakázkách. Diplomová práce analyzuje stavební firmu Imos Brno, a.s. Práce je zaměřena na sledování a popis jednotlivých marketingových komunikačních nástrojů ve vybraném stavebním podniku, následné zhodnocení jejich současného stavu a navržení optimalizace v souvislosti se získáváním veřejných zakázek.
The master’s thesis deals with the importance of marketing a construction company in participating in public procurement. The master’s thesis analyses the construction company Imos Brno, a.s. The work is aimed at following and describing the instruments of marketing communication tools in particular construction company. Then it deals with the assesment of their current state and with a plan of its optimization in the context of public procurement.
Keywords:
brand; construction company; construction market; customers; goodwill; Marketing; marketing analysis; marketing budget.; marketing research; marketing tools; public procurement; value; analýza marketingu; goodwill; hodnota; Marketing; marketingové nástroje; marketingový rozpočet.; marketingový výzkum; stavební společnost; stavební trh; veřejné zakázky; značka; zákazníci
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/203748