Original title: Využití kvalitativního a kvantitativního výzkumu pro tvorbu následné marketingové strategie u tištěných medií
Translated title: Aplication of quality and quantity data outputs of research to be used for follow up marketing strategy in print medias
Authors: Hofmannová, Vlasta ; Jungová, Eliška (advisor) ; Gibarti, Jana (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Brand Awareness; EURO Business Weekly; Eye-Tracker; Eye-Tracking Research Method; Image and Product Advertisement (Ad); In-depth Interview; Input and Output Research Data; Marketing Strategy; Qualitative and Quantitative Research; hloubkový rozhovor; image a produktová reklama; kvalitativní a kvantitativní výzkum; marketingová strategie; metoda stopování zraku; oční kamera; povědomí o značce; týdeník EURO; vstupní a výstupní data výzkumu; čtenost

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/170544

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-454828


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2021-12-12, last modified 2024-01-26


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share