Název: Architektonické řešení prostoru mateřské školy v kontextu současného pojetí předškolního vzdělávání v České republice
Překlad názvu: Architectural design of nursery schools in the context of the current concept of pre-primary education in the Czech Republic
Autoři: Jantačová, Eliška ; Loudová Stralczynská, Barbora (vedoucí práce) ; Horská, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: architektura; dítě předškolního věku; edukační procesy; hra; Mateřská škola; prostor; prostředí; učitelka mateřské školy; architecture; educational processes; environment; Kindergarten; play; preschool child; space; teacher in kindregarten

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/157292

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-454254


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-11-28, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet