Název: Ovlivnitelnost influencerskou reklamou a sociálními sítěmi z pohledu genderové odlišnosti
Překlad názvu: : Suggestibility of the influencer's advertising and the social networks from the gender diversity point of view
Autoři: Šebová, Klára ; Čábelková, Inna (vedoucí práce) ; Holeček, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Klíčová slova: aktivita na sociálních sítích; gender; genderová odlišnost; influencer marketing; netolismus; Sociální sítě; vliv sociálních sítí; activity on social networks; gender; gender difference; influence of social networks; influencer marketing; netolism; Social networks

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/151493

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-453205


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-10-17, naposledy upraven 2023-12-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet