Název: Analýza luxusního marketingu značky Gucci
Překlad názvu: Analysis of Gucci's Luxury Marketing
Autoři: Čaniga, Vojtěch ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: COVID-19; Gucci; luxus; luxusní marketing; řízení luxusních značek; COVID-19; Gucci; luxury; luxury brand management; luxury marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/150687

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-451491


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-10-10, naposledy upraven 2023-12-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet