Název: Návrh reklamních strategie v pohostinství - komparativní studie pro ČR a Irsko
Překlad názvu: Design of Promotion Strategie in the Hospitality Industry - a Comparable Study for the Czech Republic and Ireland
Autoři: Baranyiová, Lucie ; Hrdinová, Lenka (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 7S; analýza PESTLE; analýza SWOT; komparativní studie; marketingový mix; metoda SMART; Porterův model pěti sil; průzkum preferencí zákazníků; Reklama; 7S; Advertising; comparable study; customer preferences survey; marketing mix; PESTLE analysis; Porter's five forces model; SMART method; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/201574

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-449774


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-09-12, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet