Název:
Stanovení obchodní strategie vybraného podniku služeb
Překlad názvu:
The assessment of business strategy in the selected travel agency
Autoři:
KOLÁŘOVÁ, Veronika Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem mé diplomové práce je analýza stávající obchodní strategie zkoumaného subjektu. Na základě podrobné analýzy marketingu, konkurence a pozice cestovní kanceláře na trhu je vytvořena nová obchodní strategie, prostřednictvím které je na trh zaveden nový produkt cestovní kanceláře - zájezd. Nový zájezd je vytvořen na základě dotazníkového šetření, které vyjadřuje potencionální zájem spotřebitelů o určitý produkt.The main aim of my thesis is analysis of actuall business strategy of searching subject. The chosen company is travel agency Beryreisen.By the concrete analysis of marketing, business competition and market position of travel agency is created new business strategy, which presents a new product of travel agency. New product is created by the questionnaires made according to consumer´s preferences in turism.
Klíčová slova:
analýza; cestovní kancelář; obchodní strategie; produkt; služba; zákazník; analysis; business strategy; customer; product; service; travel agency Citace: KOLÁŘOVÁ, Veronika. Stanovení obchodní strategie vybraného podniku služeb. České Budějovice, 2008. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/5707