Original title: Protokol LIRSPE jako nástroj hodnocení a podpory proinkluzivního přístupu učitelů TV
Translated title: The LIRSPE protocol as a tool for evaluating and supporting the pro-inclusive approach of PE teachers
Authors: Vosátková, Barbora ; Pavlová, Ilona (advisor) ; Nováková, Pavlína (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2021
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: adapted physical activities; join education in PE; pupil with special educational needs (SEN); tools for evaluation of pedagogical performance; aplikované pohybové aktivity; nástroje pro hodnocení pedagogického výkonu; společné vzdělávání v TV; žák se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP)

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/126687

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-447330


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2021-07-11, last modified 2024-01-26


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share