Název:
Vliv projektu edukační hodiny Aplikovaných pohybových aktivit na postoje studentů střední školy
Překlad názvu:
Influence of the project of the educational lesson Applied physical activities on the attitudes of high school students
Autoři:
Hrivňáková, Sára ; Pavlová, Ilona (vedoucí práce) ; Strnad, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Vliv projektu edukační hodiny Aplikovaných pohybových aktivit na po toje tudent t ední koly Cíle: Cílem mé bakalá ké práce bylo zji tění po toj tudent t etího ročníku na pedagogickém lyceu, tedy potenciálních budoucích pedagog , k o obám těle ným po tižením, a po un jejich názoru po ab olvování online intervence. Metody: Ob ervační tudie zamě ená na porovnávání po toj tudent k žákovi těle ným po tižením p ed a po intervenci. Pro pot eby výzkumného et ení byla zvolena kvantitativní výzkumná metoda. Jednalo e o program edukační hodiny Aplikovaných pohybových aktivit po dobu 2 vyučovacích hodin o délce 45 minut. Vzhledem k pandemické ituaci byla nejvhodněj í forma online dotazníku vla tní kon trukce a Adjective Checkli t. Pro výzkum bylo zvoleno 28 tudent pedagogického lycea Futurum, kte í pod toupili online program edukační hodiny Aplikovaných pohybových aktivit. Výsledky: Z vý ledk dotazníku vla tní kon trukce a Adjective Checkli t e nám potvrdil p edpoklad pozitivní změny p í tupu intaktních tudent k žákovi těle ným po tižením. Největ í kladné změny po toje tudent j me docílili v obla ti znalo ti pohybových aktivit a paralympij kých port . Závěr: Výzkum poukázal na my luplno t intervence edukační hodiny Aplikovaných pohybových aktivit v rámci ociálně právní o věty i jako pro t edku podpory...Title: Influence of the educational project of Applied physical activities on the attitudes of high school students Objectives: The aim of my bachelor's thesis was to find out the attitudes of the third year students, potential future teachers, at the pedagogical high school, to people with physical disabilities, and to shift their views after completing the online intervention. It was an educational program of applied physical activities for 2 classes with a length of 45 minutes. Methods: An observational study aimed at comparing the attitudes of intact students towards a pupil with a physical disability before and after the intervention. A quantitative research methodology was chosen for the needs of the research survey. It was an educational program of applied physical activities for 2 classes with a length of 45 minutes. Due to the pandemic situation online form of self- designed questionnaire and Adjective Checklist. 28 students of the Futurum pedagogical lyceum were selected for the research, who underwent an online program of an educational lesson of applied Physical Activities. Results: From the results of the self-designed questionnaires and the Adjective Checklist, the assumption of a positive change in the approach of intact students to a pupil with a physical disability was confirmed....
Klíčová slova:
APA; integrace; postoje; tělesné postižení; APA; attitudes; integration; physical disability