Název: Vnímání barev a jeho využití v marketingu
Překlad názvu: Perception of colours and its use in marketing
Autoři: Červenková, Adéla ; Svoboda, Aleš (vedoucí práce) ; Hájek, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Klíčová slova: barvy; marketing; symbolika barev; teorie barev; vnímání barev; colour symbolism; colour theory; colours; marketing; perception of colours

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/126710

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-447191


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-07-11, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet