Original title: Vyřizování stížností v organizaci poskytující sociální službu tlumočení českého znakového jazyka
Translated title: Handling complaints in an organization providing interpretation of Czech sign language
Authors: Lopour, Vojtěch ; Vrzáček, Petr (advisor) ; Procházková, Martina (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2021
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Complaint; interpreting; rules; sign language; social services; pravidla; sociální služba; Stížnost; tlumočení; znakový jazyk

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/127065

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-447033


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2021-07-11, last modified 2023-12-24


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share