Název: Porovnání historických a didaktických přístupů k řešení rovnic
Překlad názvu: Comparison of historical and didactical approaches to solving of equations
Autoři: Houska, David ; Kvasz, Ladislav (vedoucí práce) ; Jančařík, Antonín (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Klíčová slova: didaktika řešení rovnic; interpretace řešení; Kvadratické rovnice; lineární rovnice; metody řešení; didactics of solving equations; interpretation of solutions; linear equations; methods of solution; quadratic equations

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/125523

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-446032


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-06-27, naposledy upraven 2023-12-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet