Název:
Značení KLASA z pohledu vybraných tržních subjektů
Překlad názvu:
The Marking Klasa from the Viewpoint of the Chosen Market Subjects
Autoři:
PROVAZNÍKOVÁ, Hana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je představení značky KLASA v kontextu problematiky jakosti, konkrétně jakosti potravin. Praktická část je věnována dotazníkovému průzkumu mezi vybranými subjekty trhu ČR. Hlavní náplní práce je vyhodnocení vlivu národní značky KLASA na komerční úspěšnosti firem, konkrétně v segmentu pekařských produktů.This diploma thesis interprets KLASA brand in context problems quality, in the concrete quality of foodstuffs. Practical part is presentation survey with questionary in the midst of selected market subjects in the Czech Republic. The main task of diploma thesis is the evaluation of influence of national KLASA brand on commercial fruitfulness of firms, particularly in bake products segment.
Klíčová slova:
jakost; pekařské výrobky; značka KLASA; základní standardy řízení jakosti; baking industry products; basic quality standards; KLASA brand; quality Citace: PROVAZNÍKOVÁ, Hana. Značení KLASA z pohledu vybraných tržních subjektů. České Budějovice, 2007. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/4394