Original title:
Značení KLASA z pohledu vybraných tržních subjektů
Translated title:
The Marking Klasa from the Viewpoint of the Chosen Market Subjects
Authors:
PROVAZNÍKOVÁ, Hana Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce je představení značky KLASA v kontextu problematiky jakosti, konkrétně jakosti potravin. Praktická část je věnována dotazníkovému průzkumu mezi vybranými subjekty trhu ČR. Hlavní náplní práce je vyhodnocení vlivu národní značky KLASA na komerční úspěšnosti firem, konkrétně v segmentu pekařských produktů.This diploma thesis interprets KLASA brand in context problems quality, in the concrete quality of foodstuffs. Practical part is presentation survey with questionary in the midst of selected market subjects in the Czech Republic. The main task of diploma thesis is the evaluation of influence of national KLASA brand on commercial fruitfulness of firms, particularly in bake products segment.
Keywords:
baking industry products; basic quality standards; KLASA brand; quality; jakost; pekařské výrobky; značka KLASA; základní standardy řízení jakosti Citation: PROVAZNÍKOVÁ, Hana. Značení KLASA z pohledu vybraných tržních subjektů. České Budějovice, 2007. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/4394