Název:
Ekonomické aspekty inovace ve společnosti Ultra Premium Brands - Central Europe s. r. o.
Překlad názvu:
Economic Aspects of Innovation in the Company Ultra Premium Brands - Central Europe s. r. o.
Autoři:
Maršálková, Michaela ; Kubíková, Šárka (oponent) ; Bočková, Nina (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou inovaci ve vybrané společnosti Ultra Premium Brands - Central Europe s. r. o., která je dovozcem a hlavním distributorem nejluxusnějších značek alkoholických nápojů. Teoretická část práce vysvětluje pojem inovace a objasňuje problematiku spojenou s inovací. Praktická část analyzuje vnitřní a vnější prostředí společnosti na základě vybraných analýz a hodnotí ekonomické aspekty zavedené inovace.
The bachelor thesis is focused on a marketing innovation in a chosen company Ultra Premium Brands - Central Europe s. r. o. The company is an importer and the main distributor the most luxurious alcoholic beverages on the market. The theoretical part of the bachelor thesis further explains the term innovation and elaborates on the aspects related to innovations. The practical part is focused on an analysis of internal and external environment of the company. Based on chosen types of analysis, there is an evaluation of economical aspects of the implemented innovation.
Klíčová slova:
e-shop; hodnocení firmy; inovace; inovační proces; marketingová inovace; SLEPTE analýza; SWOT analýza; company rating; e-shop; innovation; innovation process; marketing innovation; SLEPTE analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/200241