Název: Hluboké učení AI v herních prostředích
Překlad názvu: Deep Learning AI in Game Environments
Autoři: Glós, Kristián ; Bobák, Petr (oponent) ; Polášek, Tomáš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [slo] [eng]

Klíčová slova: Agents; AI; Deep Learning; Evolution Strategies; GAIL; Game environments; Genetic Algorithms; Imitation Learning; Machine learning; Markov Decision Process; Neural network; Neuroevolution; Neuroevolution of Augmented Topologies; Proximal Policy Optimalization; Q-Learning; Reinforcement Learning; rewards and penalties; Unity;   ML-agents

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/199428

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-444824


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-06-27, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet