Název:
Návrh doporučení pro využití guerilla marketingu
Překlad názvu:
Proposal of the recommendations for the use of guerrilla marketing
Autoři:
Kulčák, Bruno ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce pracuje s tématem guerilla marketingu, jakožto jednou z netradičních forem marketingu a jeho použití v marketingových kampaní. Zároveň je nahlíženo na psychologickou stránku věci a na fakt, že psychologie je s marketingem úzce spojena. V teoretické části je představena literatura a pojmy z oblasti marketingu a psychologie. Analytická část je rozdělena na 2 části, kde každá rozebírá jiné přístupy ke guerilla marketingovým kampaním. Následně v návrhové části jsou parametry jednotlivých kampaní porovnány a ze získaných poznatků je navrhnut výstup a doporučení. Nakonec je vytvořen návrh, jak pomocí poznatků z této práce takovou guerilla marketingovou kampaň vytvořit.
This bachelor thesis works with the topic of guerrilla marketing as one of the non-traditional forms of marketing and its use in marketing campaigns. At the same time, the psychological side of the matter is looked at and the fact that psychology is closely related to marketing. In the theoretical part, literature and concepts from the field of marketing and psychology are introduced. The analytical part is divided into 2 parts, where each part discusses different approaches to guerrilla marketing campaigns. Subsequently, in the design part, the parameters of each campaign are compared and from the findings, an output and recommendations are proposed. Finally, a proposal is made on how to create such a guerrilla marketing campaign using the findings of this thesis.
Klíčová slova:
emoce; guerilla marketing; Marketing; psychologie; emotion; guerrilla marketing; Marketing; psychology
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/199250