Název:
Generování terénu v Unity s animovanou vodní hladinou
Překlad názvu:
Generating Terrain with Animated Water Surface in Unity
Autoři:
Karavasilev, Boris ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [eng][cze]
V rámci této práce byl navržen procedurální generátor terénu a shader pro vizualizaci vodní hladiny. Tyto komponenty byly použity k implementaci generátoru nekonečných světů složených z ostrovů rozesetých v moři. Pro tento účel byly modifikovány tradiční metody rozdělení světa a umísťování objektů. Dále byl navržen přístup ke generování terénu ostrovů s rozmanitými tvary pomocí pseudonáhodného generování bodů definujících vlastnosti terénu. Implementovaný generátor ostrovů běží v reálném čase a je výzvou pro podobné existující nástroje dostupné pro Unity.
Within this thesis a procedural terrain generator and a water surface shader was designed. These components were used in the implementation of a generator of infinite worlds composed of islands in the sea. Traditional methods to world partitioning and object placement were modified to best suite this purpose. Additionally, an approach for generating terrain of islands with diverse shapes by pseudo-randomly generating points defining the terrain's properties was devised. The implemented island generator running in real-time is capable of challenging the existing similar tools for Unity.
Klíčová slova:
procedural island generation; procedural terrain generation; Unity; water surface shader; procedurální generování ostrovů; procedurální generování terénu; shader vodní hladiny; Unity
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/198951