Název: Marketingový mix v cukrářském podniku
Překlad názvu: Marketing Mix in the Confectionery Company
Autoři: Procházková, Anna ; Kuba,, Karel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; marketingová strategie; marketingový mix; Mlsná Holka; produkt; marketing mix; marketing strategy; Mlsná Holka; price; product

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197548

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-442968


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-06-27, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet