Název:
Marketingový mix v cukrářském podniku
Překlad názvu:
Marketing Mix in the Confectionery Company
Autoři:
Procházková, Anna ; Kuba,, Karel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix podniku Mlsná Holka. Teoretická část obsahuje definice základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Analytická část obsahuje analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku, analýzu současného stavu podniku a také výzkumnou část práce. Na závěr práce jsou na zjištěné nedostatky navrhnuty návrhy na zlepšení.
This diploma thesis is focused on the design of marketing mix of Mlsná Holka company. The theoretical part includes and defines the basic terms of marketing mix and marketing. The analytical part includes an analysis of the external and internal environment of the company and analysis of the current marketing situation of the company. The analytical part includes research part as well. Final part will include proposed changes based on the found results.
Klíčová slova:
cena; marketingová strategie; marketingový mix; Mlsná Holka; produkt; marketing mix; marketing strategy; Mlsná Holka; price; product
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197548