Original title:
Marketingový plán společnosti
Translated title:
Marketing Plan of Company
Authors:
Kratochvíla, Jakub ; Šalena, Radek (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2021
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou analýzu a návrh tvorby marketingového plánu společnosti OMAP Finanční skupina, a. s. se zaměřením na marketingovou komunikaci společnosti. Návrh dílčích marketingových aktivit pro druhou polovinu roku 2021 a rok 2022 stojí na teoretických podkladech zmíněných v první kapitole práce, dále na souhrnné marketingové analýze podložené dotazníkovým šetřením.
The diploma thesis focuses on marketing analysis and proposal for the creation of a marketing plan of the company OMAP Finanční skupina, a. s. with a focus on marketing communication of the company. Suggestion of the partial marketing activities for the second half of the year 2021 and 2022 is reflecting theoretical background mentioned in the first chapter, further on the summary of marketing analysis based on the survey.
Keywords:
brand; finance; financial advising; market; marketing analysis; Marketing plan; strategy.; finance; finanční poradenství; marketingová analýza; Marketingový plán; strategie.; trh; značka
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/197545