Original title:
Návrh na změnu komunikačního mixu společnosti
Translated title:
Proposal to Change the Company's Communication Mix
Authors:
Žáková, Veronika ; Havíř, David (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2021
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na změnu komunikačního mixu společnosti C SYSTEM CZ a.s. Práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. Teoretická část zahrnuje důležité marketingové pojmy. V druhé části je analyticky zpracovaný současný stav podniku. V poslední části jsou na základě provedených analýz vytvořeny návrhy na zlepšení komunikačního mixu. Cílem těchto návrhů je získání nových zákazníků, posílení vztahů se stávajícími zákazníky a dále zvýšení povědomí o společnosti a jejich produktech.
The master’s thesis is focused on the communication mix of the company C SYSTEM CZ a.s. The work includes the theoretical, analytical and proposal part. The theoretical part includes important marketing concepts. The second part analytically analyzes the current situation of the company. In the last part, based on the analyzes, proposal for improving the communication mix are created. The aim of these proposals is to reach new customers, strengthen relationships with existing customers and further increase awareness of the company and their products.
Keywords:
advertising; communication; communication mix; marketing; marketing mix; SWOT analysis; komunikace; komunikační mix; marketing; marketingový mix; reklama; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/197516