Original title:
Návrh na zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Translated title:
Proposal for Improving Marketing Communication in a Selected Company
Authors:
Matoušková, Jana ; Holendová, Petra (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2021
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací konkrétní společnosti. Práce je rozdělena do tří základních částí. První část je teoretická, vymezuje základní pojmy, které je nutné znát pro pochopení uvedeného tématu. Ve druhé část diplomové práce je blíže představena vybraná společnost, na niž je provedena analýza současného stavu. V poslední části jsou uvedeny návrhy na zlepšení marketingové komunikace, návrhy vycházejí z teoretických poznatků spolu s analýzou společnosti.
The master thesis deals with the marketing communication of a specific company. The work is divided into three basic parts. The first part is theoretical, defines the basic concepts that are necessary to know to understand the topic. In the second part of the master thesis, a selected company is introduced in more detail, on which an analysis of the current state is performed. The last part contains suggestions for improving marketing communication, the proposals are based on theoretical knowledge along with an analysis of the company.
Keywords:
communication mix; customer; marketing; marketing communication; marketing mix; komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/197515