Název:
Návrh na zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Překlad názvu:
Proposal for Improving Marketing Communication in a Selected Company
Autoři:
Matoušková, Jana ; Holendová, Petra (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací konkrétní společnosti. Práce je rozdělena do tří základních částí. První část je teoretická, vymezuje základní pojmy, které je nutné znát pro pochopení uvedeného tématu. Ve druhé část diplomové práce je blíže představena vybraná společnost, na niž je provedena analýza současného stavu. V poslední části jsou uvedeny návrhy na zlepšení marketingové komunikace, návrhy vycházejí z teoretických poznatků spolu s analýzou společnosti.
The master thesis deals with the marketing communication of a specific company. The work is divided into three basic parts. The first part is theoretical, defines the basic concepts that are necessary to know to understand the topic. In the second part of the master thesis, a selected company is introduced in more detail, on which an analysis of the current state is performed. The last part contains suggestions for improving marketing communication, the proposals are based on theoretical knowledge along with an analysis of the company.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; zákazník; communication mix; customer; marketing; marketing communication; marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197515