Original title:
Marketingový mix rodinného penzionu
Translated title:
Marketing Mix of a Family Pension
Authors:
Sikorová, Petra ; Chlebovský, Vít (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2021
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix podniku, konkrétně na rodinný pen-zion. Teoretická část obsahuje definice základních pojmů marketingového mixu a jeho nástrojů, rovněž také analýz vedoucí ke zlepšení marketingového mixu penzionu. Analy-tická část diplomové práce je zaměřena na analýzu současného stavu penzionu a na mar-ketingový mix. V návrhové části jsou obsaženy navrhnuté změny, které povedou ke zlepšení současného marketingového mixu.
Master’s thesis is focused on the marketing mix of the family guesthouse. Theoretical part is describing basics and important concepts of marketing mix and its tools. Description of all analysis, which are used in the master’s thesis is also included. The analytical part of the thesis is focused on the presentation of current situation of the guesthouse and its marketing mix. The final part contains proposed changes.
Keywords:
guesthouse; Marketing; marketing mix; price; product; propagation and distribution.; cena; Marketing; marketingový mix; penzion; produkt; propagace a distribuce
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/197513