Název:
Podnikatelský plán pro založení malého podniku
Překlad názvu:
The Business Plan for Establishing of the Small Company
Autoři:
Zapulová, Aneta ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření návrhu vhodného podnikatelského plánu pro založení malého vinařského podniku. K vypracování návrhu je využito vybraných strategických analýz pro zhodnocení současného stavu. Na základě vyhodnocených analýz je sestaven podnikatelský záměr, který obsahuje marketingový, operační a finanční plán. Vhodnými metodami jsou následně identifikována hlavní rizika, která mohou realizaci projektu ohrozit. Výstupem práce je návrh podnikatelského plánu, podle kterého lze založit malý vinařský podnik.
The diploma thesis is focused on the creation of a proposal for a suitable business plan for the establishment of a small wine company. Selected strategic analyses are used to develop the proposal to evaluate the current situation. Based on the evaluated analysis, a business plan is compiled, which contains a marketing, operational and financial plan. Appropriate methods are then used to identify the main risks that may jeopardize the implementation of the project. The output of the work is a proposal for a business plan, according to which a small wine company can be established.
Klíčová slova:
marketingový mix; PESTE analýza; podnikatelský záměr; Porterova analýza tržních sil; SWOT analýza; vinařství; založení malého podniku; business plan; establishment of small company; marketing mix; PESTE analysis; Porter's analysis of market forces; SWOT analysis; winery
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197463