Název:
Návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti
Překlad názvu:
Proposal for the Improvement of Marketing Mix in a Company
Autoři:
Drahozal, Marek ; Martin, Zdeněk (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingového mixu vybrané společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou vysvětleny pojmy marketingu a marketingového mixu z odborné literatury. Druhá část se zabývá vybraným podnikem a popisuje jeho současnou situaci. V poslední části jsou navrženy změny, které povedou ke zlepšení marketingového mixu a komunikace podniku.
The submitted master´s thesis deals with the proposal for the improvement of marketing mix in selected company. The thesis is divided into three parts. In the first part of thesis there are stated theoretical knowledge of marketing and marketing mix from professional literature, The second part desribes the selected company and describes its current marketing situation. In the last part there are suggested changes, that leads to improve the marketing mix and communication of the company.
Klíčová slova:
analýza; cena; distribuce; marketing; marketingový mix; produkt; propagace; analysis; distribution; marketing; marketing mix; price; product; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197459