Název: Žákovská tvorba slovních úloh jako indikátor matematické kultury žáků ZŠ
Překlad názvu: Students' problem posing as an indicator of mathematical culture of lower secondary students
Autoři: Bureš, Jiří
Typ dokumentu: Rigorózní práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: matematická kultura; slovní úloha; Teorie didaktických situací v matematice; tvorba slovních úloh; mathematical culture; problem posing; theory of didactical situations in Mathematics; word problems

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/67733

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-440826


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Rigorózní práce
 Záznam vytvořen dne 2021-05-30, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet