Název: Současné přístupy k vzdělávání učitelů anglického jazyka v reflexi studentských praxí
Překlad názvu: Current Approaches to English Teacher Education as Reflected in Trainees'Teaching Practice
Autoři: Holý, Tomáš ; Hofmannová, Marie (vedoucí práce) ; Voňková, Hana (oponent)
Typ dokumentu: Rigorózní práce
Rok: 2012
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: dovednosti učitele; reflektivní dovednosti; studenti učitelství; vzdělávání učitelů; zkušenosti z učitelské praxe; reflective skills; teacher education; teacher trainees; teaching experience; teaching skills

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/47404

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-440635


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Rigorózní práce
 Záznam vytvořen dne 2021-05-30, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet