Název: Identifikace marketingových možností beachvolejbalu
Překlad názvu: Identification of beach volleyball marketing opportunities
Autoři: Sixta, Petr ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: beachvolejbal; marketing; pravidla; sociální sítě; systematika soutěží; řády; beach volleyball; law; marketing; rules; social networking; systematics of competitions

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/124362

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-437732


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet