Název:
Komparace marketingové komunikace rozhlasových stanic Radio Wave a Evropa 2
Překlad názvu:
Comparison of marketing communications of radio stations Radio Wave and Evropa 2
Autoři:
Šulák, Marek ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce "Komparace marketingové komunikace rozhlasových stanic Radio Wave a Evropa 2" popisuje, analyzuje a porovnává marketingové nástroje a aktivity rozhlasových stanic Radia Wave a Evropy 2. Práce využívá tři výzkumné metody, a to primární deskriptivní analýzu a následnou komparativní analýzu doplněnou o metodu dotazování. Deskriptivní analýza a komparativní analýza se zabývá komunikačním mixem stanic. Kvalitativní dotazník se zabývá povědomím posluchačů o marketingové komunikaci jednotlivých stanic. Cílem práce je zjistit, jak se liší marketingová komunikace rozhlasových stanic, které jsou obě určené pro mladé posluchače, ale mají diametrálně odlišný charakter.The bachelor's thesis "Comparison of marketing communication of Radio Wave and Europe 2" describes, analyzes and compares the marketing tools and activities of Radio Wave and Evropa 2. The work uses three research methods, namely primary descriptive analysis and subsequent comparative analysis supplemented by a method of questioning. Descriptive analysis and comparative analysis deals with the communication mix of stations. The qualitative questionnaire deals with the listeners' awareness of the marketing communication of individual stations. The aim of the thesis is to find out, how the marketing communication of radio stations differs, both of which are intended for young listeners, but have a diametrically different character.
Klíčová slova:
Evropa 2; komunikační aktivity; komunikační mix; marketingová komunikace; Radio Wave; rozhlasová stanice; rádio; communication activities; communication mix; Evropa 2; marketing communication; radio; radio station; Radio Wave