Název:
Komunikační aktivity sportovního odvětví cheerleading v České republice (2001-2018)
Překlad názvu:
Communication activities of the sport of cheerleading in the Czech Republic (2001-2018)
Autoři:
Fantová, Nikol ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem této bakalářské práce je deskripce komunikačních aktivit, které využívá Česká asociace cheerleaders k propagaci cheerleadingu v České republice. V teoretické části práce se zaměřuji na vymezení základních pojmů, konkrétně uvádím definice marketingové komunikace, sportovního marketingu a public relations. Dále se pak věnuji představení cheerleadingu jako sportu a vysvětlení jeho podstaty, jeho historii a vývoji. Následně také přibližuji situaci cheerleadingu v České republice. V praktické části práce se zabývám samotnou deskripcí komunikace České asociace cheerleaders. Nejprve se věnuji komunikaci od vzniku ČACH (tj. 2001) do roku 2014 a posléze detailněji rozebírám jednotlivé nástroje komunikace z období let 2015-2019. Deskriptivní metodu kombinuji se zjištěními získanými z provedených rozhovorů. V závěru shrnuji své poznatky a hodnotím dosavadní komunikaci České asociace cheerleaders.The main aim of this bachelor thesis is to describe the communication activities used by the Czech Cheerleading Association to promote cheerleading in the Czech Republic. In the theoretical part, I focus on the definition of basic concepts, specifically the definitions of marketing communication, sports marketing and public relations. I also introduce cheerleading as a sport, its history and development. Subsequently, I also present the situation of cheerleading in the Czech Republic. In the practical part, I focus on the description of the communication of the Czech Cheerleading Association. First, I briefly describe the communication from 2001 to 2014 and after that I analyze in more detail the various communication tools between years 2015-2019. I combine the descriptive method with the findings obtained from the interviews. In the end, I summarize my findings and evaluate the current communication of the Czech Cheerleading Association.
Klíčová slova:
cheerleading; komunikace; marketingová komunikace; public relations; roztleskávání; sport; Česká asociace cheerleaders; cheerleading; communication; Czech Cheerleading Association; marketing communication; public relations; sport