Název: Vliv inzerce na redakční obsah lifestylových tištěných médií
Překlad názvu: The influence of advertising on the content of lifestyle print media
Autoři: Troblová, Samuela ; Miessler, Jan (vedoucí práce) ; Kohout, David (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Klíčová slova: vliv reklamy - Public Relations - Marketing - tištěná média - lifestylové časopisy - vliv marketingu - vztahy s médii - redakční obsah - reklama; Advertising Influence - Public Relations - Marketing - Print - Lifestyle Magazines - Marketing Influence - Media Relations - Media Content - Advertising

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/121209

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-435146


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet