Název: Proporcionalita čtyř dovedností ve výuce německého jazyka v sekundárním vzdělávání
Překlad názvu: Proportion of four skills in lessons of German Language on secondary level
Autoři: Švadlenová, Markéta ; Švermová, Dagmar (oponent)
Typ dokumentu: Rigorózní práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: autentické; didaktizované videotexty; mediální a komunikativní kompetence; němčina jako cizí jazyk; odlehčovací; porozumění viděnému; profil skupiny; referenční úrovně; slyšenému; Společný evropský referenční rámec pro jazyky; vyrovnávací cvičení; Vícejazyčnost; výukové metody; řečové dovednosti; žákovské portfolio; authentic; Common European Framework of Reference for Languages; communicative competence; didactic video texts; exonerating exercises; German as a foreign language; group profile; listening; media literacy; multilingualism; pupil portfolio; reference levels; target skills; teaching methods; visual comprehension

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/121066

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-435006


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Rigorózní práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet