Original title: Proporcionalita čtyř dovedností ve výuce německého jazyka v sekundárním vzdělávání
Translated title: Proportion of four skills in lessons of German Language on secondary level
Authors: Švadlenová, Markéta ; Švermová, Dagmar (referee)
Document type: Rigorous theses
Year: 2020
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: authentic; Common European Framework of Reference for Languages; communicative competence; didactic video texts; exonerating exercises; German as a foreign language; group profile; listening; media literacy; multilingualism; pupil portfolio; reference levels; target skills; teaching methods; visual comprehension; autentické; didaktizované videotexty; mediální a komunikativní kompetence; němčina jako cizí jazyk; odlehčovací; porozumění viděnému; profil skupiny; referenční úrovně; slyšenému; Společný evropský referenční rámec pro jazyky; vyrovnávací cvičení; Vícejazyčnost; výukové metody; řečové dovednosti; žákovské portfolio

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/121066

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-435006


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Rigorous theses
 Record created 2021-02-24, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share