Název:
Carty - arkádová závodní hra
Překlad názvu:
Carty - Arcade Racing Game
Autoři:
Vejbora, Martin ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Gemrot, Jakub (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
eng
Abstrakt: [eng][cze] The goal of this thesis is to implement an arcade racing game using the Unity en- gine. Our game contains usual features of the games of this genre. These are simple and forgiving car controlling, various singleplayer modes, power ups and a split-screen multiplayer. On top of that we have created a built-in editor where players can build cars and then race with them. Players can build new cars either from prepared parts or they can import their own 3D models. We have prepared a simple Unity project with editor extension for creating of new parts. 1Cílem této bakalářské práce je implementovat arkádovou závodní hru v herním enginu Unity. Stejně jako ostatní hry tohoto žánru nabízí naše hra několik různých typů hry pro jednoho hráče, systém bonusů v závodě a hru více hráčů na jednom zařízení. Ovládání a chování aut je arkádové. Kromě výše zmíněných tradičních prvků obsahuje naše hra editor pro stavění aut. Auta se v něm dají stavět nejen z předpřipravených dílů, hráči si mohou nové díly také sami vytvořit a nahrát do naší hry. Z těchto dílů pak můžou postavit auto a závodit s ním. Pro nahrávání dílů jsme připravili Unity projekt, v něm pak mohou hráči využít našeho rozšíření pro Unity editor. 1
Klíčová slova:
C#; Unity; uživatelská rozšiřitelnost; závodní hra; C#; racing game; Unity; user extensibility