Název: Chemie jako součást přírodovědného vzdělávání na 2. stupni základní školy - komparace integrovaného a předmětově separovaného přístupu
Překlad názvu: Chemistry as the Part of Lower Secondary Science Education - The Comparison of Integrated and Subject Separated Approches
Autoři: Heřmanová, Nikola ; Bílek, Martin (vedoucí práce) ; Rusek, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: integrovaná výuka přírodovědných předmětů; PISA; TIMSS; výuka chemie na základní škole; integrated science education; lower secondary chemistry education; PISA; TIMSS

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/120386

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-434419


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet