Název:
Marketingové aktivity hokejového klubu HC Orli Lanškroun a návrhy jejich zlepšení
Překlad názvu:
Marketing activities of the HC Orli Lanškroun Ice hockey club and improvement suggestions
Autoři:
Masopust, Petr ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Med, Daniel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingové aktivity hokejového klubu HC Orli Lanškroun návrhy jejich zlepšení Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh na změny v marketingových aktivit hokejového klubu HC Orli Lanškroun také navrhnout nové marketingové aktivity aplikovatelné tomto hokejovém klubu. Analýza marketingových aktivit na základě silných a slabých stránek, monitoring sociálních sítí a webových stránek pro zjištění nedostatků na těchto internetových platformách, interview p získání podrobných informací z prostředí hokejového klubu. Výsledky: Výsledkem analýz jsou zjištěné nedostatky v marketingových aktivit a v této návaznosti jejich navrhnuté změny pro vybrané skupiny zákazníků: rozšíření nabídkového využití direct marketingu při dojednávání sponzorství, získání pracovníka pro oblast sponzorství, návrhy v cenové oblasti pro fanoušky, zvýšení propagace klubu, zlepšení prostředí pro fanoušky, upravení akce "Pojď hrát hokej", poskytování vybavení pro starší hráče, zlepšení zázemí pro sportovce, změny v webových stránek a sociálních sítí, návrh třech nových marketingových aktivit aplikovatelných v tomto klubu (soutěže pro fanoušky, sponzorské strán Klíčová slova: Marketingový mix, komunikační mix, HC Orli Lanškroun, sponzoring, interview, sociální sítě, webové stránkyMarketing activities of the HC Orli Lanškroun Ice hockey club the marketing activities of the hockey club HC Orli Lanškroun environment for fans, adjusting details of the event "Pojď hrát Marketing mix, communication mix, HC Orli Lanškroun,
Klíčová slova:
HC Orli Lanškroun; interview; komunikační mix; Marketingový mix; sociální sítě; sponzoring; webové stránky; communication mix; HC Orli Lanškroun; interview; Marketing mix; social networks; sponsorship; websites