Název:
Procedurální generování struktur typu dungeon
Překlad názvu:
Procedural Generation of Dungeon Type Structures
Autoři:
Šipoš, Marek ; Rychlý, Marek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo navrhnout a vytvořit knihovnu pro procedurální generování dungeonů a webovou aplikaci pro její praktické využití. Knihovna nabízí konfigurační rozhraní, generování výstupu podle této konfigurace a souborovou podporu. Webová aplikace pak umožňuje získaný výstup vizualizovat. Pro implementaci byl zvolen jazyk Java.
The main aim of this bachelor thesis was to design and develop a library for procedural generation of dungeons and web application for its practical use. The library offers a configuration interface, output generation according to this configuration and file support. The web application allows the visualization of the obtained input. The implementation was done in Java language.
Klíčová slova:
celulární automat; chodba; delaunayova triangulace; dungeon; generátor; graf; Java; knihovna; Maven; minimální kostra; místnost; procedurální generování; roguelike; cellular automaton; corridor; delaunay triangulation; dungeon; generator; graph; Java; library; Maven; minimum spanning tree; procedural generation; roguelike; room
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/194997